Jak být dobrým vedoucím sociální služby?
Jaký by měl být dobrý vedoucí? Nebo čeho si zaměstnanci a klienti váží na dobrém manažerovi sociální služby?Často říkají například toto:
- Empatie a naslouchání: Umí a chce porozumět potřebám zaměstnanců I klientů.
- Silné komunikační dovednosti: Jasná a efektivní komunikace, včetně řešení konfliktů a schopnosti přizpůsobit se.
- Motivace týmu: Schopnost inspirovat a motivovat zaměstnance ale i péče o jejich psychohygienu.
- Znalost legislativy: Aktuální znalosti o zákonech a jejich aplikace v praxi.
Jak vám naše kurzy mohou pomoci rozvíjet tyto dovednosti?
Praktické nástroje: Naučíte se efektivně komunikovat a motivovat tým, ale i efektivně delegovat práci.
Znalost legislativy: Získáte přehled o aktuálních změnách v zákonech, které ovlivňují vaši práci. Ukážeme si jaké jsou nejčastější přestupky při inspekcích.
Interaktivní kurz: Praktická cvičení a diskuze o reálných situacích.
Sdílení zkušeností: Možnost učit se od ostatních manažerů a odborníků tomto v oboru.
Vyberte si některý z následujících kurzů a investujte do svého vzdělání.
CO BY MĚL VĚDĚT MANAŽER SOCIÁLNÍ SLUŽBY - aktualizováno - novinky v legislativě, kurz pro manažery a vedoucí
📅 27.9.2024 - ON-LINE
ODBORNOST 913 - aneb JAK CO NEJLÉPE ČERPAT PENÍZE z pojišťoven, aktualizováno
📅 22.10.2024 - ON-LINE
ČASTÉ CHYBY PŘI INSPEKCÍCH KVALITY - jaká je praxe při inspekcích, jak se vyhnout pokutám
📅 9.10.2024 - ON-LINE
PROČ DODRŽOVAT STANDARDY KVALITY - aktualizace tématu, nová akreditace - k čemu slouží standardy kvality
📅 1.11.2024 - ON-LINE
Další kurzy pro vás i sociální pracovníky najdete na našem webu www.vzdelavaninamiru.cz
Investice do svého vzdělávání se vždy vrátí a vyplatí!Těšíme se na vás!