Jak být dobrým vedoucím sociální služby?

09.09.2024

Jaký by měl být dobrý vedoucí? Nebo čeho si zaměstnanci a klienti váží na dobrém manažerovi sociální služby?Často říkají například toto:

  • Empatie a naslouchání: Umí a chce porozumět potřebám zaměstnanců I klientů.
  • Silné komunikační dovednosti: Jasná a efektivní komunikace, včetně řešení konfliktů a schopnosti přizpůsobit se.
  • Motivace týmu: Schopnost inspirovat a motivovat zaměstnance ale i péče o jejich psychohygienu.
  • Znalost legislativy: Aktuální znalosti o zákonech a jejich aplikace v praxi.

Jak vám naše kurzy mohou pomoci rozvíjet tyto dovednosti?
Praktické nástroje: Naučíte se efektivně komunikovat a motivovat tým, ale i efektivně delegovat práci.

Znalost legislativy: Získáte přehled o aktuálních změnách v zákonech, které ovlivňují vaši práci. Ukážeme si jaké jsou nejčastější přestupky při inspekcích.
Interaktivní kurz: Praktická cvičení a diskuze o reálných situacích.

Sdílení zkušeností: Možnost učit se od ostatních manažerů a odborníků tomto v oboru.
Vyberte si některý z následujících kurzů a investujte do svého vzdělání.

CO BY MĚL VĚDĚT MANAŽER SOCIÁLNÍ SLUŽBY - aktualizováno - novinky v legislativě, kurz pro manažery a vedoucí 

📅 27.9.2024 - ON-LINE

ODBORNOST 913 - aneb JAK CO NEJLÉPE ČERPAT PENÍZE z pojišťoven, aktualizováno
📅 22.10.2024 - ON-LINE

ČASTÉ CHYBY PŘI INSPEKCÍCH KVALITY - jaká je praxe při inspekcích, jak se vyhnout pokutám 

📅 9.10.2024 - ON-LINE


PROČ DODRŽOVAT STANDARDY KVALITY - aktualizace tématu, nová akreditace - k čemu slouží standardy kvality 

📅 1.11.2024 - ON-LINE


Další kurzy pro vás i sociální pracovníky najdete na našem webu www.vzdelavaninamiru.cz
Investice do svého vzdělávání se vždy vrátí a vyplatí!Těšíme se na vás!