Co by
měl vědět manažer sociální služby aneb minimum pro manažery a vedoucí
kurz pro vedoucí pracovníky, ředitele a sociální pracovnice a pracovníky

CO BY MĚL VĚDĚT MANAŽER SOCIÁLNÍ SLUŽBY ANEB MINIMUM PRO MANAŽERY A VEDOUCÍ (8 HODIN, 1 DEN)
NOVINKA - NOVÝ KURZ!
KURZ JE URČEN PRO:
- sociální pracovníky
- vedoucí pracovníky a ředitele
Číslo akreditace: A2020/0662-SP/VP
Z obsahu:
- požadavky zákona o sociálních službách a prováděcí vyhlášky při nastavení a managementu sociální služby
- požadavky registračních kontrol a inspekce kvality sociální služby
- jednání se zájemcem, uzavírání smluv a dodatků
- profilace sociální služby, stanovování cílů služeb, hodnocení veřejného závazku a garantovaných nabídek
- individuální plánování
- kategorizace pracovníků přímé péče, vzdělávání a hodnocení zaměstnanců, nouzové a havarijní situace
- příklady z praxe
- možnost se dotazovat
Kurz se zaměřuje na nejčastější témata spojená se zajištěním sociální služby od jejího vzniku, přes administraci služby až k práci s klienty a zaměstnanci. Účastníkům nabízí vhled do problematiky sociálních služeb z pohledu zákona o sociálních službách a prováděcí vyhlášky. Kurz představí stručně jednotlivá témata s ohledem na praxi kontrol (zejména inspekce kvality a kontrolu registračních podmínek). Představeny budou témata jako inspekce kvality, registrace, úhrady klientů, základní a fakultativní činnosti, a vybraná témata standardů kvality jako je profilace služby, práce s cíli a hodnocení veřejného závazku, uzavírání smluv a dodatků, jednání se zájemcem, individuální plánování, vzdělávání a hodnocení zaměstnanců a jejich kategorizace, nouzové a havarijní situace. V kurzu budou uváděny praktické příklady tak, aby byla témata srozumitelná.
Kurz lze také uspořádat ve vaší organizaci nebo jej můžete absolvovat společně s ostatními zájemci ve vybraných termínech.