
OSOBNÍ KONZULTACE
SKUPINOVÉ & INDIVIDUÁLNÍ
KVALITNÍ SLUŽBA ZAČÍNÁ KVALITNÍ PODPOROU
VYBERTE SI Z MOŽNOSTÍ VE SKUPINĚ NEBO INDIVIDUÁLNĚ
SKUPINOVÉ KULATÉ STOLY KVALITY
SETKÁNÍ S AUDITOREM & SDÍLENÍ ZKUŠENOSTÍ NAPŘÍČ SLUŽBAMI
🧑🏼⚕️🤵🏼♀️🤵🏻♂️ PRO VÍCE ORGANIZACÍ SPOLEČNĚ
👥 Pro koho:
Zvlášť zástupci služeb sociální péče a zvlášť služeb sociální prevence = ředitelé, vedoucí pracovníci, metodici a sociální pracovníci, kteří chtějí získat odborný pohled auditora a zároveň čerpat zkušenosti od kolegů z jiných zařízení.
🧭 Co kulaté stoly nabízejí:
- SPOLEČNÁ diskuse na Vaše témata ✅
- Vzájemné sdílení a hledání možností ✅
- Příklady dobré praxe, tipy, doporučení ✅
- Okamžitá zpětná vazba ✅
- Moderování lektorem
📅 Organizace:
Kulaté stoly kvality probíhají online za účasti ostatních účastníků. Čas bude vyhrazen pro jednotlivé dotazy rovnoměrně. TÉMATA VYTVÁŘÍ ÚČASTNÍCI TÍM CO POTŘEBUJÍ. Možností je také se účastnit pasivně.
💰 Cena a délka:
Cena za účastníka: 500 Kč
Délka: 120 minut
INDIVIDUÁLNÍ ODBORNÉ KONZULTACE
ON-LINE MENTORING/KOUČINK/
OSOBNÍ KONZULTACE
❗️EXLUZIVNĚ POUZE PRO VÁS
👥 Pro koho:
Pro jednotlivce nebo jednu organizaci (max. 4 osoby z organizace). Např. ředitelé, vedoucí pracovníci, metodici a sociální pracovníci, kteří chtějí získat odborný pohled auditora, řešit aktuální výzvy a posunout kvalitu své služby na vyšší úroveň.
🧭 Co odborné konzultace nabízí:
- Konzultace JEN PRO VÁS a Vaše témata ✅
- 60min, popř. 120 min online ✅
- Kombinace koučingu, odborného poradenství a mentoringu + disruptivní myšlení a inovace ✅
Osobní přístup a řešení problémů na míru ✅
Konzultovat lze jednorázově či opakovaně ✅
📅 Organizace:
Službu lze zakoupit i jako více bloků po sobě.
Mimořádně lze konzultaci sjednat také mimo uvedený termín nebo jako dlouhodobou spolupráci.
💰 Cena a délka:
1490,-Kč za 60 minut nebo 2490,- Kč 120 minut.
V případě zakoupení 2 hodin po sobě vám bude sleva účtována dodatečně.
Specifické okruhy konzultací či kulatých stolů:
- Implementace legislativních změn do praxe
- Způsoby vedení dokumentace v sociální službě či organizaci
- Případová práce s klientem
- Transformace pobytových služeb pro klienty s postižením
- Personální práce a personální standardy
- Management a řízení služby s využitím modelu EFQM
Konkrétní možná témata (příklady):
- Kontroly a jak se na ně připravit, vč. inspekce
- Veřejný závazek a jeho kontrola a hodnocení, zainteresované strany
- Metody sledování kvality, např. dotazníky a další
- Individuální plánování průběhu služby
- Smlouva a její nastavení včetně mechanismu dodatků
- Ochrana práv klientů
- Dokumentace klientů sociálních služeb včetně způsobů jejího vedení
- Kvalita ve službách, včetně personální práce
- Jednání se zájemcem a proces uzavírání smlouvy
- Nouzové a havarijní situace
- Požadavky krajů a jak je naplnit
- Další témata ...
Co konzultace ani kulaté stoly nenabízí:
- plnohodnotnou supervizi
- podrobný audit služby
- účetní, finanční a zdravotnická témata
- podrobné expertní výklady právních předpisů či stanovisek krajů a MPSV

🧑🏫 Kdo vás provede:
Zkušený auditor kvality sociálních služeb s více než 20 lety praxe v oblasti hodnocení kvality, metodického vedení a vzdělávání sociálních služeb - viz níže.
👉 Neváhejte – kvalitní služba začíná kvalitní podporou.
👤 Konzultace vede: Mgr. Jiří Vlček, DiS.
Reference na konzultace od kolegů z praxe:
Musím poděkovat, za provedený audit, moc se nám to líbilo. V současné době postupně odstraňujeme zjištěné nedostatky a návrhy na změnu. Protokol je velmi hezky zpracovaný a přehledný.
Mgr. Pavel Jór
ředitel Ústavu sociálních služeb Milíčeves
Spolupráce s panem Vlčkem je pro naši službu rané péče velmi přínosná. Jeho pohled na fungování služby akcentuje přístup ke klientovi, ale zároveň plnění zákonných povinností poskytovatele sociální služby. Audit standardů kvality sociální služby nám pomohl nasměrovat naše další úsilí na aktualizaci důležitých dokumentů a jejich zavádění do praxe. Společná práce nám znovu vdechla chuť a elán na postupné, ale zásadní změny k lepšímu.
Mgr. Anna Kučerová, Ph.D., vedoucí služby
Centrum pro dětský sluch Tamtam, o.p.s
Máte od nás velkou pochvalu za odbornou, ale lidskou a srozumitelnou komunikaci s našimi pracovníky. Odbornost je na vysoké úrovni. Moc se nám líbila pohotovost a připravenost, odpovídat na všechny naše dotazy.
Bc. Pilná Petra, vedoucí úseku přímé péče
Domov a Centrum denních služeb Jablonec nad Nisou, p.o.
