
Kontrola a hodnocení kvality sociální služby s inspirací podle Modelu EFQM
pro sociální pracovnice, vedoucí, ředitele, i pracovnice v sociálních službách
PŘIHLÁŠKY:
KURZ LZE OBJEDNAT NA MÍRU PRO VAŠE ZAŘÍZENÍ - pro více informací nás kontaktujte
URČENO:
- pro sociální pracovnice
- pro vedoucí & ředitele
- i pro pracovnice v sociálních službách
Číslo akreditace: A2024/1362-SP/PC/VP
OBSAH:
Přínosy zpětné vazby pro management sociální služby.
Kvalita v sociálních službách.
Stížnostní mechanismus a jeho srozumitelnost klientům.
Příklady špatné i dobré praxe u stížností a vazba na legislativu.
Kontrola a hodnocení praxe s požadavky legislativy a přehled nástrojů.
Význam veřejného závazku aneb důležitost poslání, cílů a zásad.
Dotazníky a jejich využití pro praxi, včetně rozhovorů s klienty.
Zainteresované strany sociální služby a analýza stakeholderů.
Představení Modelu EFQM s ohledem na sledování a vyhodnocování kvality.
Přínosy zpětné vazby pro management sociální služby.
Kurz Vás seznámí s aktuálními požadavky legislativy v oblasti kontroly a hodnocení kvality sociální služby, a to zejména s kritérii standardu č. 7 a 15. Představena budou všechna relevantní kritéria uvedených standardů, a význam hodnocení kvality podle legislativy i modelu (užívaného nejen v sociálních službách) EFQM. Vysvětleny budou základní pojmy a metody a nástroje nezbytné ke zvládnutí hodnocení a kontroly. Představeny budou také příklady dobré i špatné praxe nastavení stížnostního mechanismu ve službě. Součástí kurzu je také představení možností pro analýzu stakeholderů (tj. zainteresovaných stran) a volba vhodných strategií pro kontrolu a hodnocení praxe s požadavky legislativy.
Čím je kurz jedinečný?
Kurz Vás seznámí s aktuálními požadavky legislativy v oblasti kontroly a hodnocení kvality sociální služby, a to zejména s kritérii standardu č. 7 a 15. Představena budou všechna relevantní kritéria uvedených standardů, a význam hodnocení kvality podle legislativy i modelu (užívaného nejen v sociálních službách) EFQM.
Vysvětleny budou základní pojmy a metody a nástroje nezbytné ke zvládnutí hodnocení a kontroly. Představeny budou také příklady dobré i špatné praxe nastavení stížnostního mechanismu ve službě.
Součástí kurzu je také představení možností pro analýzu stakeholderů (tj. zainteresovaných stran) a volba vhodných strategií pro kontrolu a hodnocení praxe s požadavky legislativy.
Účastníci oceňují:
- Posun organizace k vyšší kvalitě.
- Zjistila jsem, jak nově po novelizaci uchopit SK 15, jak jej nastavit, vzorce a kritéria hodnocení, také jak sestavit dotazník spokojenosti, aby byl smysluplný, jak položit efektivně otázky a také nastavení kontrolních mechanismů ve službě.
- Naučila jsem se, jak lépe zpracovat dotazníky a na co si dát pozor v novinkách.
- Novou metodu EFQM a spoustu informací z praxe :-).
- Jak pracovat se stížnostmi, které se v našich službách občasně objevují.
- Děkuji za výborný kurz.
- Oceňuji příjemné a srozumitelné vystupování lektora, jeho praktické znalosti a podněty s využitím AI.
- Velmi skvělý výklad novinek, novinky ohledně kontroly a sledování už jsou jasnější.
- Zjistila jsem, že není nutné po sběru dat na dotazníky, vypracovávat tzv. diplomovou práci. Pomohlo mi více pochopit, jak lépe hodnotit kvalitu služby.
- Praktičnost a návaznost na jednotlivé zákonné povinnosti.
- Změny v nových standardech, tvorba dotazníku, větší škála možností hodnocení kvality.
- Nové metody a nástroje hodnocení kvality.
Předpoklady
Kurz je vhodný pro všechny a nevyžaduje bližší znalosti.
Cena
Cena 1990,-Kč vč. DPH.
V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.
Částku za kurz neplaťte předem, ale až na základě faktury, kterou obdržíte na kurzu.
